2 1/2

Hej alla. nu är det 2 och en halv vecka sen jag bloggade senast! varför? jag har inte orkat helt enkelt! men det har hänt massor! jag har varit på min första baseball match som var helt underbar! Tyckte det var jätte kul! Jag har sovit över på ett zoo och även scuba diveat, dykning med tankar och hela kitet, både i pool och i en kall sjö. Jag har varit i staten Arkansas, så nu har jag varit i 3 stater här! jag har också varit sjuk för första gången här! så missa skolan en dag. sen har jag varit på min första riktiga danslektion här med Anuschka, hiphop, och fan vad snabbt det går! failade totalt, dock var det roligt så jag kanske gå tillbaka! :)

på construction setet går allt bra, vi håller på att måla och fixa alla väggar och golv nu! :) så snart är det dags för uppvisning! ser så mkt fram emot att få se pjäsen, för den e hur bra som helst! har ju läst manuset så jag vet att det är bra!

Idag hade vi den första pokerkvällen, och det var roligt! jag har aldrig spelat förr, eller rättare aldrig försökt förstå mig på reglerna. dock kan jag det inte heller nu, men men, jag lär mig nog med tiden!

Imorgon ska jag och familjen åka och shoppa! måste köpa nya skor, en tjockjacka, strumpor och lite andra grejor. det börjar bli kallt här kan jag meddela! sen på söndag ska jag träffa den underbara Anuschka, och vi ska antagligen åka och kolla på homecoming dresses! vi har det på fredag nästa vecka och jag har fortfarande ingen klänning! så det är ett måste!! Och på måndag händer en annan stor grej, men det väntar jag med att skriva om tills då! hehe, men nu är klockan halv 1 och jag är otroligt trött, så jag ska ta och gå till sängs nu. Natti natt, eller jag borde nog säga god morgon! ;)

At the royals game
Terry, Jag och Haley på Baseball! Go Royals!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0