Ett inlägg! Yay!!

Tjenare folk, var ett tag sen jag skrev här. Som jag sagt innan till mina nära och kära så är jag ingen bra bloggare, men jag ska försöka skärpa mig en anning!

Till att börja med så kan det väl vara bra att säga att jag vart i USA i en månad nu, känns helt sjukt att tiden gått så snabbt! De 2 första veckorna spenderade jag i Rhode Island, på ett camp som EF organiserar varje år för att förbereda utbytesstudenter. Och det är bland det BÄSTA jag gjort nånsin. Jag hade riktigt roligt med mängder av aktiviteter och jag mötte människor som jag skrattade gott med vaje dag!

De andra 2 veckorna har jag nu varit  i en stad/by kallad Raymore i staten Missouri, vilket ligger i princip i mitten av landet och här kommer jag stanna i 10 månader. Jag bor med min hostmamma Lisa, hostpappa Terry och den 13 åriga dottern Haley och de är alla helt underbara, och jaa, vi har en söt boxer också kallad Keya.


Härliga värdmamma Lisa
Min bedårande värdmamma Lisa!

Värd far Terry
Min coola värdpappa Terry! 

Värd syster Haley
 Och självklart min söta värdsystern Haley!

Jag uppdaterar mer senare, men om det finns något ämne ni vill att jag ska ta upp eller om ni har några frågor så är det bara att höra av sig! :D Tjoo Tjoo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0