En awesome vecka!

Hej folk, nu skriver jag igen, har börjat bli lite bättre va? ;) veckan som har gått har varit awesome! I fredags åkte jag med familjen till vårt lakehouse, och där slappnade vi av och åkte båt enda tills söndagen, jag svär, det är bland den bästa känslan som finns när man sitter på en båt med vinden i håret, solsken, musik i bakrunden och fantastiska människor med sig! dock blev det det lite mycket sol, då jag brände mig rejält! haha,  rödheten har som tur lugnat ner sig nu :) 

I måndags var det skola, med den varade inte särskilt länge, för under 4th block försvann all elektrisitet i hela skolan! Och vi fick sitta i mörker i 2 timmar fram tills de kom fram till att det inte gick att laga, så jag kom hem redan halv 1! :D riktigt härligt då man var trött! och så kunde jag också prata med min älskade mor över skype, vilket var riktigt roligt.

Under tisdagen var jag på audition för skolans fall play, alltså pjäsen de ska spela i höst - The Foreigner. Det var så roligt och det fanns massor med roliga människor där, och läraren Mr. Schnake är antagligen en av de bästa lärarna på skolan! Jag tror inte att jag får en av huvudrollerna precis, alla var riktigt duktiga!! men jag tror att jag kan ha lika roligt att hjälpa till att bygga upp pjäsen. Jag sprang även en mile under second block, och jag är rätt stolt över det, för jag är VERKLIGEN inte den mest tränade personen som finns! och jag har verkligen den sämst kondition som man kan ha! Men jag klarade det och det känns härligt! :D

i onsdags hände inte så mkt, efter skolan åkte jag, Lisa och Haley och köpte presenter till min värdpappa Terry inför hans födelsedag, vilket är idag! :D och sedan åkte vi till poolen och simmade nån timma. det var riktigt härligt att simma några längder igen! jag har inte gjort det sen campet. Väl hemma igen satte jag mig med min matteläxa och fixade den, och sen var det dags att nanna kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0