Welcome

Välkommna till min blogg, som ni säkert kan gissa så är jag Frida, och jag är för närvarande i USA som utbytesstudent med EF. Jag skulle egentligen startat en blogg innan, men pågrun av tidsbrist så var det inte möjligt förens jaa, nu! jag har nu varit i USA i en vecka på Culture and Language Camp på Bryant University på Rhode Island, och jag har det så otroligt bra. Jag kommer vara här en vecka till, sen beger jag mig vidare till Missouri och där kommer jag spendera resten utav mitt år. See yaa soon!


Kommentarer
Postat av: Lea

Åh Haiii Fridaaa!! :D nice glasögon hihihi ^^ jaa, min värdfamilj är awesome!! :D vi måste höras snart! Jag tror itne jag har dig på skype hörududu!! ^^ o gee gee gee gee baby baby på dig med!!!! :D

2011-08-22 @ 01:10:50
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan Frida!

Låter toppen att du trivs så bra! I Sverige, Skåne, Åhus rullar allt på. Jobbet tar mycket tid. Men vi håller alla tummar för Jonte snart är det dags att köra upp...... David skall kanske börja spela fotboll igen, jag saknar att vara fotbollsmorsa!

Alla kramar till dig gulliga Frida// Marie

2011-09-06 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0