Överraskning och Spiritweek!

Heeeej alla barn!
Jag lovade att jag skulle skriva i måndags! dock hände inte det för jag hann aldrig in på datorn efter skolan, just för att jag skulle iväg direkt! jag skulle iväg och äta på subway, just för att jag skulle på den speciella grejen på kvällen!
Det är ju så att jag fyller år om (från idag) 8 dagar, och jag hade nämt för mina värdföräldrar att jag gillade artisten Pitbull, vilket min värdmamma också gör! så i hemlighet hade Lisa fixat biljetter till Enrique Iglesias och Pitbulls konsert för henne och mig, som en tidig födelsedagspresent!
Så vi åkt till Sprinter Center där konserten hölls, och jag köpte en Pittbull tröja och en Enrique poster! sen gick vi in och hittade våra platser. 8 STOLSRADER FRÅN FÖRSTA SCENEN!! Snacka om bra platser!! När konserten började så kom en spansk kille ut på sen, han kallas Prince Royce och han var runt 20 år åldern och jag svär att han är den spanska versionen på Bruno Mars! hur charmig som helst med en underbar röst!
När han spelat klart och jag var hur betutad som helst började väntan på självaste Pitbull, och efter sisådär 15-20 minuter började han spela! Han öste på som in i och publiken gav lika mycket! jag kan säga att det är skillnad på en svensk publik och en amerikansk! så jävla härligt var det! Pitbull han dansade och shakeade loss, och lika så gjorde publiken! Alla skrek och dansade med! och jag kan säga att Pitbull, he worked those pants! haha!
Efter sisådär 45 minuter så började väntan på den sista artisten, Enrique!
Jag har kanske inte varit ett jätte stort fan av honom på många år! men när han började spela så blev det klart hur jävla underbar den mannen är! Han var helt fantastisk! charmen var otrolig och rösten höll hela vägen! han tog till och med upp 2 ultra mysiga homosexuella killar från publiken och satt och drack vin med dem och bara snackade! hur härligt är inte det?! När han sedan började sjunga klassikern I can be you hero baby, tog han upp ännu en tjej från publiken, och sjöng den mot henne, och den låten slutade med make-out till högsta nivå, och jag kan säga att nog de flesta hade bytt plats med den tjejen, jag hade gjort det om jag kunnat!
I sista låten kom Pittbull ut och sjöng deras gemensamma låt! och det slutade helt fantastiskt! Som ni kanske märker har jag fått tillbaka min idol-crush för Enrique, och jag kan meddela att postern jag köpte hänger vackert nu på min vägg.

Poster och jag
Jag trött och sliten efter en underbar tidig födelsedagspresent! + Den underbara postern!

jag har även spirit week denna veckan, det är en vecka man klär ut sig och visar sin skolanda! I måndags var det Geek-day och jag hade mina gula glassögon och en kick me skylt på min rygg i all ära! det var till och med några som kickade mig! haha!
I tisdags var det Tie dye-day, då hade vi tröjor på oss som vi färgat alldelses själva.
I ondsdags var det Chuck-day, Jag trodde förstås att det var Chuck Norris de menade, men det var det inte, utan det e Chuck, vår säkerhetsvakt som e ascool och tar sitt jobb på allt för stort allvar. Han bär solglasögon i alla väder den mannen, även inomhus när det är mörkt! jag klädde dock inte upp mig då jag saknade solglasögon.
I dag var det College-day och än en gång klädde jag inte upp mig! Jag har inga saker från de lokala universiteten så. de lika Collegerna kom även till skolan och förslökte få ansökande. Dock behövde jag inte kolla dem för jag endå inte kommer stanna och plugga här, så jag och de andra utbytisarna stog och pratade istället med några nyfunna vänner.
Imorgon är det Spirit-Day och då ska man klä upp sig i plagg som representerar skolan, jag har inget där heller men kommer antagligen få en tröja av the student counsel. Alla utbytesstudenter ska presentera sig inför hela skolan imorgon under pep-rallyt, blir spännande men nervöst. haha, då kommer alla veta att jag är en utytesstudent! på kvällen blir det oxå att dra sig tillbaka till skolan till vårt homecoming game vi har! hela skolan kommer vara där! och det ser jag fram emot!

Uppdaterar med fler bilder senare, för måste sova nu. Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0