Nytt Mevericks fan!

Nemän, hejsan!
Denna veckan har varit rätt bra, även om det är en dag kvar!
Jag jobbade aldrig på setet som jag sa att jag skulle, men lika nöjd var jag för det! Dock i onsdags och torsdags så var det full rulle med rehearsal. från skolan 7.25 till 14.42 sedan paus, sen 17.00 till 22.00 båda dagarna! det finns mycket kvar som måste bli klart, men kanske inte tillräckligt med tid. Vi har ju premiär på torsdag!! Men det går förhoppningsvis bra! :D

I fredags var det courtwarming, så under veckan har vi haft spirit-week (jag har skrivit om det förr), det klassiska då man klär ut sig till nått varje dag. dock gjorde jag inte det, för glömde helt enkelt bort det varje dag + så var temana inte särskilt bra. Vi hade en pep-ansemble sista lektionen och sen på kvällen hade vi Courtwarming game och dance. Det var också Toga-day så självklart klädde vi upp oss i det. Vi förlorade tyvärr spelet med 53-58. Dansen gick jag inte på, så det blev en rätt lugn kväll :)

Idag var det roligt, Zack( min kusin här i amerika) fyllde 12 idag, så det blev ju att fira honom! Så vi åkte till ett pizza ställe där vi hyrde partyrummet, och självfallet åt pizza! Sedan åkte vi till Ishokey hallen och såg när Missouri Mavericks slog Arizona Sundogs! och när jag säger slog, då menar jag allvarligt talat SLOG! det var fight efter fight, och så vann vi ju! 6-2 Ohyeah! Så nu sitter jag här hemma i min nya oversize Mavericks hoodie som jag fick av aunt Miranda och skriver detta och ska strax gå och lägga mig, så ni får ha en bra natt, eller faktiskt morgon, för klockan är ju faktist över kl. 6 i Sverige.
Puss på er!

ohyeah
Min nya underbara Hoodie! Oh Yes! It's a horse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0