Super Bowl, Legally Blonde & Monster Jam!

Hej folk, ett snabbt meddelande.

I söndags var det Super Bowl, hur roligt som helst. Åt snacks och kan säga att så mätt har jag inte varit sen julen för 2 år sedan. haha, var roligt med massor folk!

På måndagen var det skola, och självklart rehearsal med musikalen som hade premiär i torsdags. från kl.17 -22 varje kväl fram till på torsdagen. 

 torsdags var det som sagt premiär, och jag hade 13 personer som kom för min skull! trots lite småfel så blev det en succe! Utsålt, helt fantastiskt! :D
Blev även överraskad för vi hade ett bord där publiken kunde köpa saker och ge till sin favorit som har haft att göra med showen, blev så förvånad för jag fick från hela min familj. De är så kära!

Idag fredag var det skola som vanligt! dock en väldigt rolig dag! Jag älskar amerika nu mer än vad jag gjorde innan!
Nu på kvällen åkte jag, Terry, Haley och Zach till Monster Jam som kom till Kansas City! hur jävla roligt som helst!! tog bilder och filmade så det kommer möjligtvis upp här eller på Facebook.

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp kl. 3 nu inatt för ska med flyget på semester! Till underbara St. Croix!
Ha det bäst och puss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0