Tv

Sitter framför tvn nu och ser på The Bachelor, känner att jag riktigt har blivit amerikaniserad när jag gör det. Alla amerikanare är ju helt tokiga i just det programmet.
Mina ben muskler gör riktigt ont! Igår tog jag och tränade, som jag sa, på gymmet i 2 timmar. Det var riktigt härligt, speciellt också för att den kära Frida kom dit och tränade med mig. Det är alltid roligare när man är 2!  Efter det simmade jag lite,  eller det blev väl mer lek av det, men gött var det!
Idag var det skola, och självfallet hade vi att vi skulle jobba med benen i min idrottsklass. Klok som jag även är så strechade jag inte, så det kommer kännas när jag väl gör det!

I veckan händer antagligen inte så mycket, ska försöka jobba på setet imorgon efter skolan, och på onsdag och på torsdag blir det att ha rehearsal på kvällen inför den kommande musikalen som har premiär nästa vcka.  Sen kanske det blir att se The Woman in Black på fredag eller lördag, självklart vill jag se den för att Daniel Radcliff är med i den. Harry Potter in my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0