I'm back!!!

Hejsan människor! Har faktiskt inte skrivit här sen i oktober!! Haha, jag säger förlåt till folket som faktiskt läser min blogg. Jag har gjort massor de senaste månaderna(ofc) och jag har firat alla de typiska högtiderna som de har här i Amerika, halloween, thanksgiving, jul och nyår. jag har firat en annan högtid oxå, min 18 års dag! så jaa, jag är faktiskt myndig nu! Eller jag har faktiskt varit det ett tag, sen den 15de oktober, men tänkte bara meddela er om det. I år fyller jag 19, känner mig så vuxen!

I alla fall, jag kan säga att jag ska försöka bli bättre att blogga, det kommer antagligen inte hända för jag säger det alltid men det händer aldrig, men jag ska inte låta det gå så lång tid mellan inläggen, inte 3 månader i alla fall xD haha!


I alla fall, uppdateringar!!!
Igår kväll åkte jag till Heartland, som är Anuschkas nya skola. Det är en privatskola som ägs av en kyrka, så som ni kan gissa så är alla där rätt religiösa. Jag var där med henne och tittade på när hennes lag, the Mustangs spelade några basket matcher. Det var riktigt kul och självklart var det härligt att träffa henne och bara sitta och snacka. Sen så fixade jag en sak också som är en överraskning till en viss person, så jag hoppas att den personen blir glad ;) <3

Idag har det varit fullt upp! Jag vaknade 10.10 och fick panik när jag såg hur mkt klockan var, det var tänkt att jag skulle gå upp kl. 9, men så blev det ju inte. Så jg skyndade mig upp och tog en snabb dusch, sen tog jag och städade mitt rum. När klockan sen var 11.30 kom min kära vän Frida med hennes värdfar och värdbror och hämtade upp mig. Vi åkte in till Kansas City till en bowlinghall där de hade en välgörenhetsgrej, och vi spelade! vi körde 2 ronder(eller vad man nu ska kalla det?). Jag vann den första, och den andra delade jag och Frida första platsen på.

När vi var klara så körde de mig hem och då hade vi här hemma en byebye fest för TC, som är Terrys son. Han flyttar till Califonien imorgon, så vi hade alla släktingar här hemma. vilket alltid är kul!
Imorgon är planen att jag och min familj, och Todds familj(Terrys bror) ska åka till gymmet/poolen och träna på våra scuba diving saker. Jag kommer dock gå och gymma. Det blir nog ett bra pass, för vi kommer vara där i minst 3 timmar, så det blir antagligen gym i 2 timmar och pool i 1. Blir härligt!

Me and the sumlers
Jag efter jag blivit attackerad av klistermärken av flickorna. Tillsammans med Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0