Track är mitt nya liv

Hej människor, har inte skrivit här på några veckor nu så tänkte uppdatera lite smått.

Mitt senaste inlägg så skrev jag att jag skulle till St. Croix. Och till St. Croix åkte jag till, helt underbart!! runt 25 grader varje dag, sol, stranden 2 minuter bort. Jag älskade det!! och självfallet alla människor där oxå! Vi var ett helt gäng av scuba divers där, tror vi var runt 13 st. Självfallet så tog jag oxå och dök, så jag är certifikerad scuba diver numera. Kommer vara riktigt coolt, för planerar att dra ut min far på det oxå så att vi kan ha någon aktivitet att göra tillsammans.

Under de senaste veckorna så har ja varit på audition på den nya pjäsen, Almost Maine. Vilket jag även failade att komma med i. Dock är jag inte ledsen för det, för istället för theatre så har jag börjat på Track! 

Track är fri-idrott,  och jag är med The Throwers, kul kastarna och disk kastarna, för jag är ju inte precis någon löpare. Det är träning direkt efter skolan i 2 timmar, 6 dagar i veckan. haha, så jag kommer antagligen vara i lite bättre form när jag kommer hem, förhoppningsvis!

Aja, det var allt för mig denna gången. Vi kommer höras snart igen för jag vet faktiskt redan vad mitt nästa inlägg kommer vara om. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0